piątek, 6 września 2013

Powitanie ;)



Witam na moim trzecim blogu ;) 

Niektórzy mnie znają ,z mojego Dramione ,czy facebooka bądź z Dystryktu 9 i 3/4  ,inni dopiero mnie pozają ;)  (mam taką nadzieję) 

Jak pewnie się domyśleliście to blog o życiu Toma ;)

Będzie to moja własna koncepcja ,więc nie dziwcie się ,że mogą być zawarte fakty ,których nie znacie z serii Rowling. 

Nie będę  się tu rozpisywać ,na tematy ,które pewenie was nie interesują ,więc od razu : 

Miłego czytania , mam nadzieję ,że się spodoba ! 

o~*~o


5 komentarzy:

  1. Będę czytać! :)
    Tylko zmień czcionkę jak będziesz pisać rozdział, bo się niewygodnie czyta. ;|
    I życzę dużo czasu i weny na oba opowiadania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Życzę kolejnych sukcesów w pisaniu.
    Hania

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekwawiłaś mnie :D
    lecę czytać!
    MARVOLO ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Proooszę napisz mi tytuły wszystkich piosenek z bloga. Są przecudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale nie znam ich ;____; Wiem, że pierwsza to chyba ''Sparrow'' tak jak napisałam :* No i ta z Amelii ;) to znana ;) Ale reszty nie ;___;

      Usuń